Tento blog se zabývá životním stylem 5:2.

Toto není klasická redukční dieta, i když samozřejmě lze k těmto účelům použít. Je to druh stravování, který "vynalezl" anglický lékař Dr. Michael Mosley. Sám se touto cestou zbavil hrozby diabetu a na YouTube má celý seriál videí o psychologii stravování a prospěšnosti střídavých půstů. Na tomto blogu budu publikovat své vlastní poznatky a některé jeho citace.

Doporučuji všem shlédnout jeho dokument odvysílaný na BBC!


Postní jídelníčky: Zde najdete pro inspiraci některé z jídelníčků, které jsem v postní dny vyzkoušela. Některé přesáhly 500 kCal, ale i přesto si myslím, že mohou být inspirativní aspoň některými jídly. Usmívající se

Recepty: V této složce jsou recepty na snídaně do 150 kCal a večeře do 200 a do 300 kCal. Postupně budu doplňovat. Na oběd obvykle jím rajčata buď s mozzarellou, cottage nebo s polévkou, proto "recepty" na obědy nepřidávám.

Aktuálně: Sem posílám "deníčky," aktuality, prostě všednodenní novinky, které nepatří ani do jídelníčků, ani do receptů.

Jedem!

Středa v 22:08 | Sugar |  Aktuálně
Dobrý večer, kočky.

Prosinec je pro mě prostě stresové období. Hlavně tím, že jsem si na sebe ušila zakázkové cukroví a že mám školu. No, jsem debil. Ani jedno z toho vlastně "nemusím," ale obojí chci. Kdo by nechtěl titul, kor když je to "jen" za dalšího půl roku. A kdo by nechtěl peníze navíc, zvlášť když při mateřské otáčí každou korunu... no, ale jsem si vědoma toho, že obojí je víc o tom chtění než povinnosti... protože nakonec člověk musí jen to, co opravdu chce.

 

Kam dál

Reklama